Ще в кінці минулого, 2019 року, автовиробник VAG змінив постачальника моторного масла ‒ з тих пір фірмове масло для автомобілів групи VAG виробляють на підприємствах Shell. У зв'язку з цим лінійку Special Plus 5w-40 зняли з виробництва, замість неї тепер Special G 5w-40 і Special D 5w-40. Найбільш популярне масло VAG Longlife III 5W-30 теж замінили на Longlife III FE 0W-30. Одночасно виробник змінив і дизайн упаковки. Що нового?
Насамперед, змінилася форма каністр і пляшок: замість квадрата - трапеція у разі каністри, тому вона стало трохи вище. У попередньому дизайні каністри оснащувалися двома ручками, зверху і збоку, тепер ручка лише одна ‒ висока, тому брати і тримати каністру можна як зверху, так і збоку.
Літрові пляшки навпаки стали ширше і нижче, їх зручніше тримати в руках для доливання масла: вони мають спеціальні насічки, щоб не вислизати з рук.
Разом з формою упаковки змінилася і форма етикеток, вони повторюють форму каністри або пляшки, у разі каністри нижній край закруглений. На лицьовій стороні розташовані фірмові зображення автомобілів, їх п'ять ‒ як на каністрі, так і на літровій пляшці. Із зворотного боку етикетка розкривається, як книжечка.
Об'єм упаковки тепер вказаний на етикетці, а не на каністрі або пляшці.
Змінилася також форма і колір кришок: вони чорного кольору, внизу є захисне кільце, яке залишається на шийці після відкривання, тому завжди перевіряйте цілісність "вусиків", що з'єднують кільце з кришкою.
Ще деякий час на українському ринку ви зустрінете масло VAG і у вже звичному дизайні, і в новому. Ви швидко звикнете до іншого виду упаковки, головне, що якість масла, що залишилося на тому ж високому рівні, тому ваша машина ніяких змін не відчує.