2 490 ₴
2 034 ₴
Спеціально розроблена для вимог автомобілів GM і Opel з бензиновими двигунами. Частково і інші виробники автомобілів, такі як Chrysler, Ford, Kia, Honda, Hyundai, Mazda, Nissan, Toyota і т.д., вимагають мастильний матеріал цієї специфікації в різних типах автомобілів.
Високотехнологічна моторна олива з чудовими антифрикційними властивостями на основі технології синтезу. Оптимізує витрати палива. Піклується про відмінні пускові якості в холодних умовах, оптимальний захист від зносу і чудову чистоту двигуна. Інноваційна технологія присадок мінімізує передчасне запалювання на низьких оборотах (Low Speed Pre-Ignition /LSPI) і за рахунок цього збільшує термін служби двигуна. Чудово підходить для тривалих міжсервісний інтервалів заміни оливи і високих навантажень на двигун.
Олива отримала найновішу специфікацію API SP. Ця специфікація представлена в травні 2020. Призначена для забезпечення захисту низькошвидкісного попереднього запалювання (LSPI), захисту від зносу ланцюга газорозподільного механізму, поліпшеного захисту від відкладень при високих температурах для поршнів і турбонагнітачів, а також більш суворого контролю відстою і лаку. API SP з Resource Conserving відповідає ILSAC GF-6A. Поєднує характеристики API SP з поліпшеною економією палива, захистом системи контролю викидів і захисту двигунів, що працюють на етаноловмісному паливі, до Е85
Специфікації та схвалення:
Клас в'язкості згідно SAE (моторні оливи) | 5W-30 | SAE J300 |
Щільність при 15°C | 0,850 г/см³ | DIN 51757 |
В'язкість при 40°C | 60,2 мм²/с | ASTM D 7042-04 |
В'язкість при 100°C | 10,4 мм²/с | ASTM D 7042-04 |
В'язкість при -30 °C (MRV) | < 60000 мПа•c | ASTM D4684 |
В'язкість при -25 °C (CCS) | <= 6600 мПа•c | ASTM D5293 |
Індекс в'язкості | 163 | DIN ISO 2909 |
HTHS при 150 °C | > 2,9 мПа•c | ASTM D5481 |
Температура застигання | -45 °C | DIN ISO 3016 |
Втрати на випаровування (згідно специфікації Noack) | 9,5 % | CEC-L-40-A-93 |
Температура спалаху | 220 °C | DIN ISO 2592 |
Загальне лужне число | 9,0 мг KOH/г | DIN ISO 3771 |
Сульфатна зола | 0,9 г/100г | DIN 51575 |
Колір за шкалою (ASTM) | L 3,5 | DIN ISO 2049 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Liqui Moly |
Країна виробник | Німеччина |
Вид масла | Синтетичне |
Застосування за типом | Легкові автомобілі |
Для типу двигунів | Бензиновий |
В'язкість масла по SAE | 5W-30 |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Об'єм рідини | 5 л |
Стандарт API | SP |
Стандарт ILSAC | GF-6A |
Допуск Ford | WSS-M2C946-A, WSS-M2C946-B1, WSS-M2C961-A1 |
Допуск General Motors | Dexos1 Gen 2 |