1 422 ₴
1 209 ₴
Це напівсинтетична, легкотекуча, всесезонна моторна олива для бензинових і дизельних двигунів, розроблена за найсучаснішими технологіями з використанням новітніх пакетів присадок. У ній оптимально підібрані всі компоненти, завдяки чому вдалося домогтися високих експлуатаційних показників: мінімальної витрати на угар, мінімального утворення відкладень на поверхнях деталей двигуна, високою захисту від зносу і перегріву, зниженого витрати палива та оливи, захисту від старіння і окислення. Все це стало можливим завдяки застосуванню високоякісних матеріалів, сучасних технологій і новітніх пакетів присадок, які використовуються при створенні цієї оливи.
Специфікації і схвалення:
Для використання протягом будь-якого сезону спеціально в сучасних бензинових та дизельних двигунах з високою частотою обертання з багатоклапанною технологією і без неї, а також з турбонадувом.
Клас в'язкості згідно SAE (моторні оливи) | 10W-40 | SAE J300 |
Щільність при 15°C | 0,865 г/см³ | DIN 51757 |
В'язкість при 40°C | 94,0 мм²/с | ASTM D 7042-04 |
В'язкість при 100°C | 14,4 мм²/с | ASTM D 7042-04 |
В'язкість при -30 °C (MRV) | < 60000 мПа•c | ASTM D4684 |
В'язкість при -25 °C (CCS) | <= 7000 мПа•c | ASTM D5293 |
Індекс в'язкості | 159 | DIN ISO 2909 |
HTHS при 150 °C | ≥ 3,5 мПа•c | ASTM D5481 |
Температура застигання | -39 °C | DIN ISO 3016 |
Втрати на випаровування (згідно специфікації Noack) | 11,0 % | CEC-L-40-A-93 |
Температура спалаху | 230 °C | DIN ISO 2592 |
Загальне лужне число | 8,4 мг KOH/г | DIN ISO 3771 |
Сульфатна зола | 0,9 - 1,5 г/100г | DIN 51575 |
Колір за шкалою (ASTM) | L 4,5 | DIN ISO 2049 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Liqui Moly |
Країна виробник | Німеччина |
Вид масла | Напівсинтетичне |
Застосування за типом | Легкові автомобілі |
Для типу двигунів | Бензиновий / Дизельний |
В'язкість масла по SAE | 10W-40 |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Об'єм рідини | 4 л |
Стандарт API | SL/CF |
Стандарт ACEA | A3/B3 |
Допуск Mercedes Benz | MB 229.1 |
Код запчастини | 3930 |